A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

IX. Magyarország Bormarketing Konferencia

11. 12. - 12. 05.

, , 2008. december 4-5. – Sopron, Hotel Sopron



Egy konferencia, ahol nem máson lesz a hangsúly, mint magán a bormarketingen, annak is az elmúlt egy évéről szól majd. Ugyanis a Magyar Bormarketing Kht. részéről beszámolót hallhatnak majd a résztvevők a magyar közösségi bormarketing első évéről, illetve a nemzetközi promóciók eredményeiről. De természetesen felvázolják majd az előadók a lehetséges jövőben stratégiákat, amivel mind a hazai, mind a nemzetközi marketing programok megvalósulhatnak. Tartanak majd értékesítési tréninget is azoknak, akik szeretnék magukat tovább képezni és még versenyképesebbé tenni a tárgyalásaik terén.

 

A konferencia másik pillére a borászati technológiák újdonságaiból fog állni. Még színesebbé teszi a konferenciát, hogy a GFK Hungaria 2008-ban végzett legújabb fogyasztói kutatás eredményeit. Kísérőrendezvénye is lesz a szimpóziumnak, mégpedig a VIII. Páneurópai Vörösborverseny, melynek nyertes borait a díjátadó ünnepség keretein belül meg is lehet majd kóstolni.

A program:

2008. december 4.
14.30 Megnyitó
Dr. Fodor Tamás, Sopron Megyei Jogú Város polgármestere

14.45-18.30 Plenáris előadások
• Pillanatkép a hazai borfogyasztásról – A GfK Hungária 2008 –as kutatásai alapján
Dörnyei Otília – Sánta Zoltán
GfK Hungária, ügyfélkapcsolati igazgató
GfK Hungária, piacfejlesztési menedzser

• A magyar közösségi bormarketing első éve
o Nemzetközi promóciók: Segít-e a marketing?
Nemes Richárd
Magyar Bormarketing Kht. ügyvezető

o Országos marketing programok: Merre tovább?
Altschach László,
Edison NTW, igazgató

o Regionális programok: Lehetőség és felelőség
Erdősi Mária, elnök
Bormarketing Bizottság

• A francia borpiac és borkereskedelem átalakulása és fejlődési irányai
Michael-Laurent Pinat
Francia Borkereskedők Szövetsége, elnök

• „A szürke gúnár, a kövér disznó és kiejthetetlen nevű barátaik” - Különleges pozicionálások az alkoholok piacán
Papp-Váry Árpád ifj.
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Marketing intézetvezető

19.30 VIII. Páneurópa Vörösborverseny ünnepélyes eredményhirdetése

Fogadás, borkóstoló, zene, vigadalom
2230 A bor beszél belőlünk – éjszakai kerek asztal – beszélgetés
Pálffy István bor-szakújságíró

2008. december 5.
9.30-12.30 szekcióülések


I. szekció: Tárgyalástechnika az értékesítésben
Szekcióvezető: Németh András

Előadók:
Németh András
Synergia Stúdió Bt., vezető tanácsadó, tréner, ügyvezető igazgató

Papp István
Synergia Stúdió Bt., vezető tanácsadó, tréner

• Hatékonyságnövelés az értékesítésben
• Tárgyalástechnika felsőfokon
• A meggyőző érvelés alapjai

II. Újdonságok a borászati technológiában
Szekcióvezető: Dr. Kállay Miklós
• Borminőség-technológia; új lehetőségek a borászatban
Dr. Kállay Miklós
Budapesti Corvinus Egyetem, Borászati Tanszék
Tanszékvezető egyetemi tanár

• Hordóteszt eredmények a Lővér Pincénél
Magyar Dezső
Sop-Vin Kft. ügyvezető

• Csúcs termék csúcstechnológiával - Borászati technológiai fázisok változása a várható klíma változás, minőség, energia takarékosság, műszaki fejlesztés, költség hatékonyság tükrében
Majoros János
Mont-Org Kft, műszaki igazgató

• Értéktervezett borászatok fejlesztése
Ritecz János
CVS, PVM, értéktervező borász

12.30-14.00 Ebéd

14.00-18.00 Plenáris előadások
• A Magyar borszektor modellje, gyakorlati kérdései
Dr. Botos E. P. - Szabó A. - Szenteleki K.
Budapesti Corvinus Egyetem Szőlészeti – Borászati Kutató Intézet

• Az üzleti partnerek (vevők) döntésének logikája!
Tonk Emil
Magyar Marketing Szövetség alelnök,
Studium 2000 Kft., ügyvezető

• NICOLAS borszaküzlet hálózat stratégiája – márka és borvidéki borok a piacon

• Az oktatás, mint a bormarketing eszköze
Rohály Gábor
Borkollégium, vezető lektor
• Harc a vevők fejében elfoglalt helyért
Poós Bernadett
Oliva Marketing Kft., ügyfélkapcsolati vezető
• Kulturált és felelősségteljes alkoholfogyasztás a XXI. század Magyarországában
Dr. Győry László főtitkárhelyettes
HAFRAC (Hungarian Association For Responsible Alcohol Consumption)

18.00 Pince party


Időpont: 2008. december 4-5. kezdés: 14:30
Helyszín: Hotel Sopron (9400 Sopron, Fövényverem u. 7.)

További információk:
www.bormarketingkonferencia.hu

 

 


Közelgő programok

Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!