A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!
Menü

CyberBor – Megállíthatatlan digitalizáció

Megvan a Borjog és Bormarketing 2019 Konferencia programja

2019-01-17 | Vinoport


CyberBor – Megállíthatatlan digitalizáció

A már hagyománnyá és megkerülhetetlen tényezővé vált Borjog és Bormarketing Konferenciát idén március 1-én rendezik meg dr. Prónay Bence és Rókusfalvy Pál társszervezésében.


Az eseményt évről évre szakmai partnerségben rendezik meg a Miniszterelnökséggel és az Agrárminisztériummal, a Magyar Turisztikai Ügynökséggel és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával, amely szervezetek képviselői minden évben egyeztetik az ágazat legfontosabb, aktuális feladatait, amelyekre ennek a szakmai fórumnak reflektálnia kell. Ez alapján készül a programterv, amelyet már megjelentettek a hivatalos honlapon és elindultak a jelentkezések is.

 

A Borjog és Bormarketing Konferencia indulása óta évről évre világos célokat fogalmaz meg, és mindenekelőtt hathatós felülete kíván lenni a magyar borért dolgozó szőlészeknek, borászoknak, szakmai szervezeteknek, kormányzati szereplőknek.

 

Az eseményt évről évre szakmai partnerségben rendezik meg a Miniszterelnökséggel és az Agrárminisztériummal, a Magyar Turisztikai Ügynökséggel és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával, amely szervezetek képviselői minden évben egyeztetik az ágazat legfontosabb, aktuális feladatait, amelyekre ennek a szakmai fórumnak reflektálnia kell. Nagy megtiszteltetés, hogy ezek az együttműködő szervezetek a legmagasabb szinten képviseltetik magukat a konferencián, hiszen dr. Nagy István agrárminiszter nyitja meg az eseményt, amely után Légli Ottó, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke és dr. Bánáti János, a Magyar Ügyvédi Kamara elnöke köszöntője hangzik majd el.

 

Az informatika, a digitalizáció egyre mélyebben begyűrűzik az életünkbe, még olyan „természetes vagy analóg területeken” is egyre inkább teret hódít, mint a bor. Ezekre a folyamatokra nem csak, hogy reflektálnia kell ennek az ágazatnak, hanem ki kell használnia az innováció biztosította lehetőségeket.

 

A CyberBor a konferencia fő témájában ezt takarja, különböző területeken keressük a korszerű válaszokat ezekre a kérdésekre: az adminisztrációcsökkentés szempontjából Dr Feldman Zsolt (Agrárminisztérium), a jövedéki eljárások szempontjából Bakai Kristóf Péter, pénzügyőr Ezredes (NAV) vagy az oktatás szempontjából Nyitrainé dr. Sárdy Diána Ágnes, egyetemi docens (Szent István Egyetem).

 

Nagyon érdekesnek ígérkezik Demeter Zoltán előadása is a tokaji pezsgő lehetőségeiről vagy a magyar és nemzetközi példa az organikus gazdálkodásról a Sepp Moser Birtok és a Nagy-Somlói Borvidék szemszögéből. Az egyik legizgalmasabb dolog mindig a külső, nemzetközi megfigyelő tapasztalata, ezért különösen várjuk Caroline Gilby (Master of Wine, Borászok Barátja 2018) előadását a magyar borokról a brit piacon.

 

Az eseményt minden alkalommal egy interaktív bormarketing kerekasztal beszélgetés zárja – a felkért szakembereket „Az online marketing ereje” témában kérdezhetik majd a résztvevők.

 

 

Valóban izgalmasnak ígérkezik a program, amelynek részleteit alább közöljük:

 

9.30-9.40 Hivatalos megnyitó 

dr. Nagy István, miniszter, Agrárminisztérium 

 

9.40-9.50 Köszöntő

Légli Ottó, elnök, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

 

9.50-10.00 Köszöntő

dr. Bánáti János, elnök, Magyar Ügyvédi Kamara

 

10.00-10.05 Köszöntő, programismertetés

Rókusfalvy Pál, a konferencia társszervezője

 

10.05-10.30 Agrárinformatika az adminisztrációcsökkentés érdekében

Előadó: dr. Feldman Zsolt, mezőgazdaságért felelős államtitkár, Agrárminisztérium  

 

10.30-10.55 Közös célok, kiaknázatlan lehetőségek

Előadó: Kis Miklós Zsolt, vidékfejlesztésért felelős államtitkár, Agrárminisztérium  

 

10.55-11.10 Kávészünet

 

11.10-11.35 Bormarketing – Borturizmus

Előadó: Farkas Dávid igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség

 

11.35-12.00 Elektronikus ügyintézés és szolgáltatások a jövedéki eljárásokban

Előadó: Bakai Kristóf Péter, pénzügyőr ezredes, Vámszakmai Szakfőigazgató, NAV

 

12.00-12.25 Ágazati bormarketing – célok, források

Előadó: dr. Brazsil Dávid, főtitkár, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

 

12.25-12.50 A Tokaji pezsgő – lehetőségek és felelősségek

Előadó: Demeter Zoltán, borász, Demeter Zoltán Pincészet - Tokaj

 

12.50-13.40 Állófogadás

 

13.40-14.05 Korszerű oktatás – képezzük a jövő generációit  

Előadó: Nyitrainé dr. Sárdy Diána Ágnes, egyetemi docens, mb. dékán, PhD, Szent István Egyetem Kertészettudományi Kar Borászati Tanszék

 

14.05-14.30 A Sepp Moser Birtok organikus fejlődése

Előadó: Zadravecz Zsolt, szőlész, Sepp Moser Birtok

 

14.30-14.55 Somló, az organikus borvidék

Előadó: Baráth Sándor, elnök, Nagy-Somlói Borvidék Hegyközsége

 

14.55-15.10 Kávészünet

 

15.10-15.35 Magyar borok a brit piacon – követendő példák

Előadó: Caroline Gilby, Master of Wine, Borászok Barátja 2018

 

16.25-17.25 Bormarketing kerekasztal – Téma: Az online marketing ereje

 

Felkért résztvevők:

Gianni Annoni (Trattoria Pomo D’Oro)

Bauer Ildikó (Dunamente TDM)

Kutas István (Magyar Telekom)

Ripka Gergely (Tokaj Guide, Tokaj Magic)

Szőts Áron (Bortársaság)

Wossala Rozina (Bestia)

 

A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják!



Minitanfolyam

Hírlevél

Ha tetszett a cikk iratkozz fel
hírlevelünkre!